English Hrvatski Italian
We deliver worldwide !
tel: +385 (0)21/544-412 | E-mail

 
MARIS STELLA Kitovi jedrenjaka
BARK 'STEFANO' 112,1cm 1:63
Povratak u galeriju

BARK 'STEFANO' 112,1cm 1:63

Cijena s porezom
Za kupce u EU
Novi projekt
Retro projekt
6852.25 Kn
0.00 Kn
909.45 €
0.00 €
0.00 US$
0.00 US$
Cijena bez poreza
Za kupce izvan EU
Novi projekt
Retro projekt
5481.80 Kn
0.00 Kn
727.56 €
0.00 €
0.00 US$
0.00 US$
Snižena cijena ovog kompleta je 4899,00 Kn za plaćanje kreditnom karticom ili 4654,05 Kn za plaćanje pouzećem, te za uplatu na bankovni račun. Kontaktirajte nas. Snižena cijena određena je isključivo za HR uslijed znatno nižih manipulativnih troškova.
 
 

Fotogalerija

 

Bark (barque ili Barc), je tip broda s tri ili više jarbola s prednjim jarbolom opremljenim četvrtastim jedrima, a krmenim jarbolom opremljenim sošnim i vršnim jedrom.

Riječ bark proizlazi iz latinskog barca, što proizlazi iz španjolskog ili talijanskog, ili pak iz keltske riječi "barc" ili grčke "baris", a označava vrstu egipatskog broda.

Snast trojarbolnog barka: Pri kraju 18. stoljeća, pojam bark (ponekad pisan barque) počeo se odnositi na bilo koji jedrenjak s posadom s određenom vrstom jedara koji se sastoji od tri (ili više) jarbola, koji na prednjim jarbolima razvijaju četvrtasta jedra, a na krmenom jarbolu sošno i vršno jedro.

Bark je teretni brod sredine 19. stoljeća, najbliži navi, ali ga upravlja malobrojnija posada. Prednost ovakve snasti bila je da je bilo potrebno manje posade nego što je bilo potrebno kod nave ili brika, kao što je imala manje četvrtastih jedara, što je činilo jeftinijom. S druge strane, tako opremljen brod zadržao se za obuku pomoraca, sa manje posade i većim brojem putnika, a s time i većim brojem obučavanih pomoraca.

Još jedna prednost je bila ta što je bark brži od škune ili barkantina, te lakše ide uz vjetar od nave i lakši je od nje za rukovanje. Dok je nava najbrža, a četiri ili pet jarbolne škune dobro idu uz vjetar, bark je često bio najbolji izbor jer je bio najbolja kombinacija to dvoje.

Većina prekooceanskih jedrenjaka su četverojarbolni barkovi, njihova se snast smatrala najučinkovitijom zbog jednostavnosti rukovanja, malobrojne posade, brzinom i lakom plovidbom uz vjetar. Obično je glavni jarbol bio najviši. Četverojarbolni bark mogao se upravljati s iznenađujuće malobrojnom posadom (najmanje deset mornara), dok je uobičajena posada oko trideset. Gotovo polovica njih mogli su biti vježbenici.

Povijest barka Stefano :

Prošlost riječkog barka Stefano usko je povezana s ogrankom obitelji Bačić iz Dubrovnika.
Kad je Nikola Bačić, trgovac žitom i brodovlasnik, iz Dubrovnika došao u Rijeku 1865. godine, započela je povijest riječkog ogranka te obitelji.

Nikola Bačić je imao u svom vlasništvu više jedrenjaka duge plovidbe od kojih su prevladavali barkovi, i to Caterina V., Giuseppina Francesca, Giovanna Maria, Due cognati, Nouva fama, Eugenio, Due cognate, Vincenza, Risorto, Antal i Stefano.

Njegov sin Stefano Bačić, mladi kapetan duge plovidbe, upravljao je jedrenjacima Vincenza i Stefano. Bark Stefano je po njemu i dobio ime.

Na žalost, Stefano Bačić je mlad umro, u 24. godini. Pokopan je u Rijeci.

Bark Stefano sagrađen je 1873. godine u Rijeci u brodogradilištu brače Brazzoduro.

Tijekom 1875. godine bark Stefano uputio se na plovidbu prema Australiji. Bilo mu je to treće putovanje, tijekom kojega se dogodio brodolom kod rta Cloates na obali Australije 27. listopada 1875. Brod je putovao iz Cardiffa prema Hong Kongu. Od preko 20 članova posade na kraju su preživjela samo dvojica, kadet Miho Bačić i mornar Ivan Jurić. Miho Bačić je bio nećak brodovlasnika Nikole Bačića.

Nakon povratka u domovinu tijekom 1876. godine preživjeli članovi posade prepričali su događanja o brodu Stefano dubrovačkom dominikancu Stefanu Skurli. Osim toga, Miho Bačić je još 16. svibnja 1876. uputio pismo rodbini u Dubrovnik gdje je opisao nesretnu sudbinu svojih drugova na brodu Stefano i šest mjeseci života među australskim Aboriginima.

Značajke ovog MarisStella montažnog kompleta:

Novi projekt sadrži
-nove nacrte; 14 listova dimenzija 900x1300mm svaki
-pozamašnu A4 knjigu uputa za izradu, 147 stranica
-foto gravirane elemente na mjedenoj ploči: 1 ploča debljine 0.5mm, 20cm x 30cm
-10 vrsta svijetlih i tamnih konopaca za tekelažu sa svim ostalim pripadajućim elementima; 280 metara konopca, 720 šupljača i koloturnika, te sve ostale metalne i drvene elemente za tekelažu
-vezena jedra MarisStella, 34 jedra
-još više visokokvalitetnih drvenih materijala
-laserom izrezane elemente na drvenim pločama, 12 ploča

Sav potreban materijal za izradu ove makete nalazi se u montažnom kompletu.

Upute su napisane na hrvatskom, engleskom i talijanskom jeziku.

Dodatak
Uz to, nudimo dodatne dijelove za još bolju izradu. Ovi se dijelovi mogu nabaviti napose. Oni su:
Foto gravirane bakrene ploče raspoređene na 5 listova…. 20 cm x 30 cm (7,87'' x 11,81'')


See more about the project and technical solutions in the news section: Barque Stefano 1/63 scale 44.13`` 121.1cm Model Ship Kits MarisStella


Barque Stefano 1-63 wooden ship model by MarisStella Model Ship Kits Barque Stefano 1-63 wooden ship model by MarisStella Model Ship Kits



Stepenica iznad

Kao poveznicu između maketa koje je jednostavno načiniti i naprednijih radova, predstavljamo Vam čitavu seriju montažnih kompleta koji pripadaju raznim programima MarisStella Model Ship Kits i Old Seller linije. To su radovi koji će Vas, kao maketara koji je osnove brodomaketarstva već savladao, uputiti u samostalan rad zahtjevnijih projekata, ali ipak, koji nisu komplicirani za realizaciju.

Dakle, ''Stepenica iznad'' je program koji je logički slijed u svojevrsnoj obuci brodomaketara koji je savladao početničke tečajeve 1. , 2. i 3. stupanj, te je pripremljen za početak samostalnog rada. Upute u ovim projektima su i dalje detaljne, ali izrada makete zahtijeva i samostalno razmišljanje i planiranje, te znanje čitanja nacrta.

Montažni kompleti koje smo uvrstili u ovaj program, a koji povezuju ostale programe iz našeg asortimana su:

iz programa ''Gospodari Jadrana'', Štilac 61 cm 1:32 ;
iz programa ''Dalmatinske brodice'', Trajta – korčulanski leut 63,8 cm 1:20 ;
iz programa ''Flota Dubrovačke Republike'', Dubrovačka galija XVIII st. 78cm 1:75
i iz programa ''Iliri, gospodari istočnog Jadrana'', Novilara – picenski i liburnski brod iz VI st. prije Krista 69 cm 1:35 .

Sveti Jerolim XVI st. 68 cm 1:75 ostaje kao posebni projekt kojega u svakom slučaju preporučamo svakom srednje osposobljenom brodomaketaru kao vrlo zanimljiv i lijep, jer je to iznimka u čitavom programu MarisStelle. Maketa je to s unesenim umjetničkim dahom poznate hvarske galije koja je definitivno neprocjenjivi biser nastala desetljećima ranije u rukama starog poznatog majstora gospodina Verle.

Napredni radovi

Engleski jezik poznaje točan naziv stupnja osposobljenosti brodomaketara koji je potreban za izradu maketa iz ovog programa. To je Intermediate level . U prijevodu, to bi značilo da maketar treba imati srednji stupanj osposobljenost kako bi bez ikakvih problema realizirao ove makete prema MarisStellinim projektima. To su nadasve unikatni radovi koji su kroz ovu liniju po prvi put predstavljeni svjetskoj javnosti kao montažni kompleti:

HMS Ontario 81 cm 1:48 , ljepotica Britanske kraljevske ratne mornarice 18. stoljeća koja je svoju ulogu odigrala u slavi jezera Ontario u Kanadi;

HMS Speedy 93cm 1:48 , još jedna ljepotica Britanske kraljevske ratne mornarice 18. stoljeća. Vrlo poznato i atraktivno plovilo. Jedna od atrakcija u novelama poznatog autora Patrick O´Briana;

Bark 'Stefano' 112,1 cm 1:63 , predivna ptica iz dubrovačke luke, iz zapisnika tada prisutnih kapetana;

iz programa ''Gospodari Jadrana'' to su Trabakul 80,9 cm 1:32 , ... Pelig 87,9 cm 1:32 ... i ... Bracera 72 cm 1:32 ;
iz programa ''Dalmatinske brodice'': Pasara 44,3 cm 1:14 , ... Gajeta 48,0 cm 1:14 ... i ... Gajeta falkuša 70,4 cm 1:20 ;
iz programa ''Flota Dubrovačke Republike'': Dubrovačka karaka XVI st. 77,5cm 1:59 , ... Argosy - dubrovački galijun XVI st. 71,7cm 1:59 ... i ... Koka dubrovačka XVI st. 65cm 1:48
i iz programa ''Iliri, gospodari istočnog Jadrana'', Liburna monorema 56,9 cm 1:63 .

Dakako, Sveti Jerolim XVI st. 68 cm 1:75 ostaje kao posebni projekt kojega i u ovom programu preporučamo kao vrlo zanimljiv i lijep rad, kao maketu sa unesenim umjetničkim dahom koja je definitivno neprocjenjivi biser nastala desetljećima ranije.


Marisstella proizvodne linije, programi i tečajevi

U ovom trenutku MarisStella u svojoj ponudi ima tri linije koje proizvodi. To su MarisStella Model Ship Kits , OldSeller i I Start Early proizvodne linije o kojima odmah možete doznati nešto više i otkriti njihov sadržaj.

Dok je cjelokupna ponuda razdijeljena u sedam programa od kojih svaki obuhvaća posebnu grupu rekonstrukcija brodova i brodica, pokrenuli smo i tečaj za početnike razložen na stupnjeve koje početnik sam prakticira sprovodeći ih u praksu slijedeći napisane skripte i upute. Sveobuhvatni početnički tečaj razdijeljen je u 1. stupanj , 2. stupanj i 3. stupanj .

Sedam MarisStellinih programa možete otkriti na slijedećim poveznicama: Dalmatinske brodice Gospodari Jadrana Flota Dubrovačke Republike Sveti Jerolim, poseban projekt s unesenim umjetničkim dahom Iliri, gospodari istočnog Jadrana ... Stepenica iznad Napredni radovi




 
 
Credit and Debit Cards:
 
 

 

 

 


 
PayPal Account:
PayPal Account:
marisstellamarisstella@gmail.com